Senaste inläggen

lördag 31 januari 2009

Nya skor

Reklamationen av mina Meindl goretex hundpromenadskor godkändes ju, så idag åkte jag in och köpte ett par nya. Hade tittat ut fyra tänkbara på webben, och efter att ha provat samtliga blev det faktiskt de som var både billigast och fulast. De var helt enkelt skönast:



Håll tummarna för att de håller och fortsätter att vara sköna...


Hade tänkt köpa ett par billiga damasker också, men de var tyvärr slut. Fanns i butiken i andra änden av stan, men det får bli en annan gång.
Kan vara bra att ha när det är blött i skogen...

Istället åkte vi en sväng till Reimersholme och promenerade, följt av ett besök på nya Stinsen, har inte varit där sen de byggt om. Det var ju jättefint, känns som ett mycket bättre och mer lättparkerat alternativ än Täby C. Hade dessutom turen att hitta en mjuk rullväska på rea, halva priset. En sån har jag länge tänkt köpa, och den här var både prisvärd och snygg – chokladbrun är en bra färg om man ska hitta sin väska bland hundratals andra som oftast är svarta eller mörkblå.

2 kommentarer:

  1. Snygga skor,ska också se mig om efter nya.Har kört Ecco som funkat bra, just mot väta och varit sköna men lider mot sitt slut. Ska se om rean kan ge ett klipp framöver.

    Ser inte alla dina bilder är bara text för flera bakåt!!

    SvaraRadera
  2. Hej Eva! Önskar er en trevlig söndag! Får jag ta ditt 6.foto och lägga på min blogg?

    SvaraRadera