Senaste inläggen

torsdag 15 januari 2009

Ingen Canis-kurs

Deppigt. Fick mejl sent igårkväll från Canis-instruktören att kursen är inställd. Ridhushyran hade höjts alltför mycket. Fy f-n, vad surt, jag hade verkligen sett fram mot den kursen.
När jag gick och lade mig igårkväll hade jag tappat allt vad träningssug heter. Idag känns det lite bättre, även om vi mest promenerat, inte tränat, mer än någon enstaka inkallning och så.
Får ta mej en funderare på om vi kan hitta på något annat i februari-mars, eller om vi ska vänta till agilitykursen drar igång senare i vår.

3 kommentarer:

  1. Rekommenderar starkt en rally-lydnads kurs på Hundens hus. Har gått alla tre kurserna dom har och det är jätte kul både för förare och hund.

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset. Har provat på rallylydnad på en tidigare kurs, det var rätt kul. Har du gått på Kungsholmen eller i Uppsala? Fler tips, någon?

    SvaraRadera
  3. Vi gick på Kungsholmen jag vet inte hur det är i Uppsala men här har dom ju träningslokal så man kan vara inne på vintern;)

    SvaraRadera