Senaste inläggen

onsdag 11 mars 2009

Fotosession och mer snö

Inne roar sig husse med att fotografera. Mest stilleben, som blomvaser och så, och ett och annat porträtt på sig själv eller mig. Men så kommer Kasper dit friviligt och lägger sig. Han vet att då kan det vankas köttbulle.

Smart liten hund som utnyttjar tillfället att få husses uppskattning.

Alla tre tog vi en golfbanepromenad idag. Pulsade eller plöjde är väl rättare beteckning. Och Kasper hoppade. Och hoppade. Med fart. Han fick vara lös ända tills han totaldissade min inkallning och rusade alldeles för toklångt, över is, dessutom. Och isen på de där små vattendragen verkar rätt svag nu, så jag blev riktigt rädd. Väl tillbaka blev det långlina för hela slanten.

4 kommentarer:

  1. Ser Tyra Banks framför mig;

    Oh, welcome to Vallentunas next top model...
    ;o)

    SvaraRadera
  2. Ja, det är lite festligt... så snart husse börjar blixtra så kommer han skyndande för att vara med i rampljuset och få sin köttbulledel av kakan.
    Enzo kanske vill boka in sig? ;)

    SvaraRadera
  3. Ja, man kanske skulle behöva lite proffsfotografering. Min erfarenhet av att fota fjunet är att fjunet liksom hamnar utanför bild... ;o)

    SvaraRadera
  4. Husse blir nog glad över att få ett nytt fotoobjekt. Den brunvita besten blir kanske lite långtråkig i längden.
    Kasper får visa Enzo hur man ska bete sig framför fotografen!
    Ska försöka få upp lite resultatbilder som enligt herr fotografen själv lär ska vara riktigt bra. Stay tuned...

    SvaraRadera