Senaste inläggen

lördag 28 mars 2009

Bilder från MH

Surt! Jaktlabben från Searovers skulle börja klockan 13, direkt efter lunch. Jag var där kvart i ett, och de hade startat redan tjugo över tolv. Lite dålig stil när jag sagt till i förväg att jag ville vara med. Nu får de ju vänta på nästa hund istället. Bestämde mig för att strunta i att ens träffa hunden utan åkte hem till den väntande bildskörden istället.

Något jag glömde kommentera förut var hur fint han kom på inkallningarna. Det kändes rätt skönt med så stor publik erfarna hundmänniskor.

Det blir rätt många bilder från detta unika evenemang, så jag lägger upp dem här istället för direkt på blogspot: Bilder från MH

4 kommentarer:

  1. Stort grattis till ett fint MH! Vad kul att fått titta på alla fina bilder! Trevlig helg på er!

    SvaraRadera
  2. Det var väldigt roligt att läsa om ert grymma MH! Super at kunna se bilderna och texten till, mycket lärorikt. Ser fram emot att min tjej skall växa till sig så att vi också kan gör MH!

    SvaraRadera
  3. Grattis matte och Kasper. Vad roligt att följa hur det gick till med era fina bilder!
    Träffade din bror Bond i dag och han var så glad och sprallig, över sitt resultatet förståss!

    SvaraRadera
  4. Grattis! Stabil kille!
    Roligt att se bilderna, det är en upplevelse med MH.
    Ha' det bäst!
    Birgitta

    SvaraRadera