Senaste inläggen

onsdag 28 oktober 2009

Inte riktigt kry

Kasper är inte riktigt kry idag. Han har kräkts ett par gånger. Precis när vi skulle ut på eftermiddagspromenad började han ulka innanför dörren innan jag hunnit få på kopplet. Jag bara föste ut honom snabbt som sjutton, och där kräktes han upp en rätt stor hårboll. Har han blivit en katt?

Känner inte riktigt igen storleken på håren, kanske från nån hund i helgen? De lapska vallhundarna är lite misstänkta med tanke på pälslängden. :) Vi gick en kortare runda än jag tänkt, den tänkta träningen fick i princip utebli, bara när jag tog fram nya leksaken visade han lite Kaspergnista. Nu ligger han åter i sängen, precis som huvuddelen av dagen.

6 kommentarer:

  1. Lille gubben,Inte kul när magen krånglar.Hoppas du är på alla tassarna i morgon!

    SvaraRadera
  2. Tur att de inte var lockiga för då vet jag vem som hade fått skulden. ;)
    Tala om för Kasper att man inte ska äta päls. Den ska värma utifrån. Hm, har det nåt att göra med att han fryser om magen när han ska ligga utomhus? ;) Hi, hi
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hippi: Tack, vi hoppas det.

    Harriet: Nä, curlyhår var det inte. :) Du har en poäng där, jag har såklart utmanat honom att ligga så mycket att han tyckte han skulle skaffa lite mer päls... :D
    Att jag inte tänkte på det!

    SvaraRadera
  4. Enzo håller upp en tass mot bröstet;

    "Inte mitt fel denna gång, kompis"

    Krya på dig!

    SvaraRadera
  5. hoppas att han piggat på sig nu! Aldrig roligt när de är sjuka.

    SvaraRadera
  6. Lite piggare, ville iallafall ha middag. Första han ätit idag förutom ett par promenadgodisar.
    Men han sover osedvanligt mycket.
    Nu ska jag mysa under tevefilten med honom en stund. :)

    SvaraRadera