Senaste inläggen

onsdag 21 oktober 2009

Har inte hunnit skriva ...

... men det har trots allt hänt en del på hundfronten:


  • Gick 5 km lerpromenad tillsammans med Enzo i måndagskväll, nästan så pannlampan åkte fram på slutet. Det börjar bli mörkt om kvällarna nu.

  • Hann med nöd och näppe till VaBK senare på måndagen för föreläsningen om hundmassage. Lärde mig grunderna och Kasper verkar ge mig godkänt.

  • Ikväll hade jag tänkt prioritera franskkursen, men då läraren aldrig dök upp och det bara var jag och en till där svängde jag om bilen till VaBK istället och var med på merparten av rallyteorin. Den var rätt bra, vi jobbade på slutet i fyra grupper med att teoribygga banor. Dessförinnan gick de igenom tävlingsreglerna, men där verkar rätt mycket ännu vara oklart. det verkar vara så att man får kolla upp vad som gäller från tävling till tävling.

  • Håller på att planera inför helgens klickercamp norr om Kil. Kasper börjar ana att nåt är på gång när en massa väskor och sånt åker fram. Han skulle bara veta...

Det finns massor av fler urbra bilder från Drottningholm. När tid och lust infinner sig dyker säkert några av dem upp här.


Undrar om taxen räcker ut tungan åt Kasper? Och om det är för att båda är hanar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar