Senaste inläggen

söndag 13 juni 2010

Inga klövar

Det trista(ste) med att åskvädret i söndags slog ut vår jordfelsbrytare och därmed gav strömavbrott är att alla skankar fått slängas, liksom det omsorgsfullt tillagade älgköttet jag köpte nyligen av snälla Agneta H på klubben. Likaså gick de sista korvarna färskmat åt skogen, vilket Kasper deppar över nu. Blod hade jag som tur var bara lite kvar av i frysen, vilket inte hindrade att det ställde till med stor oreda, då åtminstone någon av flaskorna låg ner i frysen. Det såg nog ut som värsta blodbadet utanför lillfrysen. Men den synen besparades vi, eftersom dottern med pojkvän redan röjt undan det värsta innan vi kom hem. Det är vi glada för!

3 kommentarer:

  1. Snyggt & sobert blev det!

    Lycka till med lillebror!

    SvaraRadera
  2. Va snyggt det blev. Jag har klövar om du vill ha. Det är nog slutspårat för vår del.

    SvaraRadera
  3. Tack ska ni ha! :)

    Tina, om du inte använder dem tar jag gärna hand om dem. Visserligen blir det kanske mindre viltspårning nu ett tag när Lakrits är liten och inte kan lämnas ensam, men så småningom hoppas jag kunna köra med Kasper igen. Och kanske med lillen också när han vuxit till sig lite.
    Vi kan ju ta det vid tillfälle när du ändå kikar över för valptitt... :)
    Säg vad du vill ha för dem!

    SvaraRadera