Senaste inläggen

måndag 27 december 2010

Äntligen lite bilder från Gyllene Anden

En del kanske har väntat, så här kommer de äntligen – lite bilder från Gyllene Anden.
Ett litet smakprov här, och många fler kommer att läggas upp på annan plats.
Det var inte bara svarta hundar mot vit snö. Det var lågt stående sol, från tidig förmiddag till solnedgång. Många utmaningar och högst varierande resultat på bilderna. Har gett upp att försöka lista ut vilken hund som är vilken. Det får de mer insatta göra...









4 kommentarer:

  1. Tack för att du fotade Eva. Fina bilder på duktiga vovvar!

    Åsa

    SvaraRadera
  2. jätte fina bilder. Får jag låna någon till min blogg om jag skriver vem som tagit de fina bilderna?

    Linnea och Scott (Mannochmore)

    SvaraRadera
  3. Hej Linnea och Scott! Visst får du det. Länka gärna hit (får jag din länk också blir jag tacksam).

    Tack Åsa!

    SvaraRadera
  4. Tack!
    laszoochscott.blogg.se

    SvaraRadera