Senaste inläggen

tisdag 26 januari 2010

Jag har fått en blogg-award från Ninni!



Jag har fått en blogg-award från Ninni!

Reglerna se ut så här.



A: Kopiera awarden på er blogg!

B: Länka till personen som gett dig awarden!

C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!

D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!

E: Länka till deras bloggar!

F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!



♥Jag har en dröm om att skaffa en hund till och lära mig apporteringens hemligheter!
♥ Jag drömmer om att skaffa ett hus i Frankrike, men det blir nog aldrig av!
♥ Jag är väldigt oböjlig i mitt vänstra knä.
♥ Jag önskar att jag kunde lära mig flytande franska.
♥ Jag är enormt stolt över min dotter!
♥ Har lätt för att övertala mig själv... att ”unna mig”, särskilt roliga tekniska prylar.
♥ Jag har förverkligat drömmen om ett eget företag som ger mig flexibilitet i vardagen.

Jag ger denna award till:
Enzo
King
Olsen
Mocca
Freddie
Garibaldi
Benson

1 kommentar:

  1. Tack för awarden! Har inte riktigt tid eller ork att göra något åt den nu, men kanske senare i veckan.

    Ha det gott, med din lilla flock. :-)

    U-gänget

    SvaraRadera