Senaste inläggen

onsdag 24 december 2008

God jul!




3 kommentarer:

  1. God fortsättning på er! Hoppas att vi får tillfälle att träffas under år 2009. Kanske nästa kennelträff?

    SvaraRadera
  2. God fortsättning själva! Det kan man ju hoppas att vi slipper tajma in en kennelhosta till precis när det är dags för kennelträff...

    SvaraRadera
  3. Hej på dig Kasper,
    Så kul att se så fina bilder på dig och din familj.
    Vilken julfin lillmatte du har.
    Roligt med jul tycker jag.Alla är så uppspelta och stökar och bökar och är extra snälla med en smakbit av allt gott.
    Jag fick en sköldpadda med långa ben som pratar skojiga läten när jag skakar på den, jag springer runt med den överallt.
    Vilket fantastiskt år du haft med all träning som du fått vara med om.Matte förstår nu att jag gillar det också så vi kommer igen nästa år!
    Önskar Er ett riktigt Gott Nytt År!
    Kram från Hippi o matte.
    Vår blogg konstrar och bilder försvinner så vi får se hur det går framöver!

    SvaraRadera