Senaste inläggen

lördag 13 december 2008

Galen i Sollentuna

Efter alla positiva inlägg är det då dax för ett bakslag. Eller: Kasper utsattes för en främmande miljö, ett promenadstråk utmed sjö i Sollentunatrakten där det går mycket hundar, fåglar och säkert andra djur.




Oj, vad han var vild. Det var helt otänkbart att släppa honom på de stora fina gräsytorna. efter att ha promenerat ett tag släppte jag iallafall honom dels på en skolgård och dels på en asfalterad plan, båda åtminstone delvis inhägnade. Jisses, vilket kutande och bolljagande!



Husse var kreativ med kameran. De konstiga lila kanterna på de båda bollbilderna är artistiska ramar. Säger husse. Bara så att ni vet – inget fel på kameran...

2 kommentarer:

  1. Hej ser ut som du varit i närheten där jag bor. Vem jag är? Gårdshundstiken Anja.Jag är 5½ år och bor i Viby i Sollentuna. Precis här ligger Järvafältet och gissa om det finns mycket vilt att nosa efter här. Titta gärna in på min hemsida någongång.

    WWW.gardshundenanja.se
    Nospussar från mej

    SvaraRadera
  2. Hej! Kul att ni tittade in. Vi var i Rotsunda idag, men jag vet var Viby ligger. Där har vi också knallat runt nångång.
    Ser att även ni hämtade gårdshund i södra Sverige och att ni var på Gotland i somras. Världen är liten... ;)
    Jag länkar gärna till er sida.

    SvaraRadera