Senaste inläggen

torsdag 6 mars 2008

Kasper har klarat rabiesvaccintestet

Hurra! Kasper har klarat rabiesvaccintestet. Så imorgon bär det av till veterinären igen för att få ett hundpass utfärdat. Kasper måste följa med, till min förvåning. Hoppas han får lite positivare syn på det rosa huset den här gången.
Tog en cykeltur med Kasper i det fina vårvintervädret, samma runda som vi har kört förut. Rätt var det var tvärsatte han sig och bajsade. Mitt på en uppfart. Givetvis kom en bil som skulle in där.
Kissat hade jag ju sett till att han gjort innan vi startade, men bajsar gör han ju faktiskt inte varje gång vi är ute. Hur får man till en bajsnödig-signal när man är ute på cykeltur? Nåt att fundera på...

4 kommentarer:

  1. Konstig liten vana K har fått. Först bajsar han mitt på trottoaren mitt inne i stan under promenad och sen på en uppfart under cykeltur. Hoppas han lägger av med det.. :O ..tror jag.

    SvaraRadera
  2. Det har du rätt i. :|
    Han har kanske blivit stor.

    SvaraRadera
  3. Ha,ha vad mysiga stunder ni har!//

    SvaraRadera
  4. Hej! Kul att du kika förbi hos mig. Här kommer jag och Matte att kika in och följa dig och dina äventyr. :) Du var en stilig grabb, säger Matte.

    SvaraRadera