Senaste inläggen

onsdag 1 juli 2009

Ont?

Idag är Kasper inte i form. Han haltar lite lätt på vänster bak. När jag känner på honom säger han inget och vill inte peta undan mig, och det tolkar jag som att det inte gör så jätteont. Men gå vill han inte.
Husse bar ner honom till gräsmattan, men där stod han bara, utan att ens passa på och kissa. Sen gick han till portalen och ville upp igen. Nu ligger han i fåtöljen.
Han är spänstig i skinnet, har ännu inte tempat honom.
Jag undrar om han är allmänt avslagen av vädret (varmt nu) eller om han sträckt sig lite. För några dagar sedan plockade jag en fästing från strax under svansen, hoppas den inte har med saken att göra...
Jag får ha koll på honom och se hur det utvecklas...

1 kommentar:

  1. Ingen spricka i trampdynan p g a torrt /varmt väder?
    Om han inte reagerar på övrigt kläm och känn så får vi hoppas att han "bara" har sträckt sig

    När Enzo haltade efter sin sträckning sist tipsades jag om att leka lite försiktigt med något som han tycker om och när jag provade detta så glömde han av att han skulle halta. Prova lite försiktigt?

    SvaraRadera