Senaste inläggen

onsdag 23 september 2009

Fler anmälningar inkomna

Vad kul, nu börjar det lossna på anmälningssidan till viltspårkursen!
Det var bra att vi hade is i magen och sköt upp istället för att ställa in, för nu tror jag att vi har det minimiantal vi föresatt oss. Kanske rentav fler droppar in ...

På tal om kurser så ska jag ikväll se om en svårare nivå på franska är bättre för mig än den nivå jag börjat på nu. Den känns lite i underkant av min förmåga. Svårt att hitta rätt nivå när man hoppar in mitt i.

Och på torsdag morgon ska Kasper och jag gå ett rörligt viltspårprov igen. Ska bli mycket intressant.

5 kommentarer:

  1. Eva! Om du och Kasper har tid & lust så kan ni väl komma på nästa träff då vi tänkte ha lite spårning?

    Birgitta

    SvaraRadera
  2. Det hade varit himla kul, men det är väl 25 okt? Då är jag på clicker camp i Värmland om allt vill sig väl.

    SvaraRadera
  3. Vad roligt!
    På nästa års kennelträff kanske du kan visa oss hur det går till?

    SvaraRadera
  4. Ninni: visst kan jag det, bara datumen för nästa kennelträff passar. Det vore väl sjutton om vi inte skulle kunna komma ner nån gång!

    SvaraRadera
  5. Vad kul att anmälningarna börjar droppa in!!

    SvaraRadera