Senaste inläggen

måndag 16 maj 2011

Ferrariföraren vrider om nyckeln och gasar iväg

Jag fick ett verkligt uppiggande mejl:
Halloj,idag har Lakrits fått göra lite mer än bara promenader och sitta stilla.Jag hade vilt upptinat så jag la ett litet sök med fem vilt till honom.
- "Nära"-gående till platsen skötte han utmärkt. (ca 300m)- Sitta och titta medan jag la ut fåglarna, inga problem- Ännu mera "nära" för att sudda minnesbilden lite- sökte jättefint och koncentrerat- apporterade klockrent in alla fem vilten och lämnade i hand (som han brukar)- lugn och tyst hela träningpassetDet är en riktigt fin hund du har!
Jag blev så glad att en van Ferrariförare hade så fina ord att säga om Lackepucken. Nu var det bara de två, så inga andra hundar som triggade ytterligare, men jag kan inte vara nöjdare än så. Att världens bästa kennelmamma bara kunde vrida om nyckeln och köra är häftigt. Tack snälla, för denna boost-kick!

2 kommentarer:

  1. Härligt Eva! Lycka till med flytten idag.

    Kram!

    U-gänget

    SvaraRadera
  2. Åh jag blir helt tårögd!! Bästa Lakrits och bästa kennelmamma!!

    SvaraRadera