Senaste inläggen

söndag 30 september 2007

Kasper vill lära sig gunga

Precis som Mamma Mu vill Kasper lära sig gunga. Så här gick det till i måndags...


(filmat av husse)

Idag var det underbart soligt och varmt och Kasper, Sara och jag for till skogs. Vi gömde oss, letade godis och busade runt bland stenarna. Kasper blir allt bättre på att uppmärksamma var människorna tar vägen, letar reda på oss och kommer när vi ropar in honom. Äter matte ett blåbär ska minsann Kasper också ha ett.
Efter skogsturen var det skönt att ligga ute och sola.

3 kommentarer:

  1. Hur går det med gungandet??? Det är bra med barn, himla skoj leksaker, själv är jag bäst på att tugga av barbiedockors händer.

    SvaraRadera
  2. http://arcdow116.blogspot.com/

    Nästa gång du kommer till växjö kan du få testa min gunga

    SvaraRadera
  3. Tack, vad kul! Gillar allt man kan hoppa upp på, t.ex. mattes jacka igår. Fick ned den från kroken - och gissa, hundgodis i en plastpåse i fickan! Åt mest godiset, men matte blev orolig över alla miljontals små plastpåsebitar jag hade strött omkring mig på golvet... Männsikor fattar inte alltid...

    SvaraRadera