Senaste inläggen

måndag 5 juli 2010

Strandbesök

Tog lite eftermiddagsledigt och åkte till en strand i Svinninge med hundarna.
Kasper fick gå i lina där, för han badar ändå inte, och så var Lakrits lös. Båda utforskade sandstranden med stor glädje. Lakrits var i vattnet till mitt på magen ungefär och hängde med mig dit jag gick. Ända tills jag gick ut och doppade mig till axlarna. Då blev han lite skraj när matte höll på att försvinna, så jag avstod från att bada mera utan gick upp till hundarna igen. 
Några bilder med iPhonen tog jag, dock ingen när Lakrits var i som djupast. Det kom en långhårig collie dit, som Lakrits var framme och hälsade på. Han hade aldrig sett ett så långhårigt och sandigt kreatur förut, men det mötet gick alldeles utmärkt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar