Senaste inläggen

måndag 4 augusti 2008

Bilder från Tollarp och Skåne

Kul var att jag råkade på en översättarkollega som jag träffade för första gången i Västerås i april. Hon ställde ut sin hane i samma klass som jag. Tyvärr sågs vi inte mer sen, hon åkte kanske hem efter utställningen.
Den här mannen är uppfödare och sade direkt han såg Kasper i toakön första dagen att han tyckte Kasper var så snygg att han gärna ville avla på honom - om det inte var för tänderna, då. Flera gånger sen fick jag höra att hans Gullan skulle passat så bra med Kasper.
Kasper koolade ner sig så pass att han lyckades sova precis bredvid Osborn samtidigt som det var lydnadstävling. Ingen är mer förvånad än jag. Längre bort ser man benen på Kings matte, som besökt Kasperbloggen några gånger. Hej, hej, om du läser detta!
En av våra tältgrannar tävlar lydnadsklass 1 med Celma.
Efter Tollarp for vi vidare nedåt i Skåne. Här rastning på Brösarps backar, ett ställe som passade Kasper perfekt.
Har träffat en beauceron också (eller tre). De verkar vara mycket mysiga hundar, och åtminstone de här exemplaren kunde koppla av också.

2 kommentarer:

  1. Nämen, då var Ni kanske på Brösarps backar samtidigt som Binkis, hon har varit där hela helgen!

    SvaraRadera
  2. Hej, tack för hälsningen och trevligt att träffas i Tollarp. Kanske syns vi på ngn träff i Stockholm?
    Birgitta & King

    SvaraRadera